Dag allemaal! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marije Koster en Annemiek Havinga - WaarBenJij.nu Dag allemaal! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marije Koster en Annemiek Havinga - WaarBenJij.nu

Dag allemaal!

Door: MA-missie

Blijf op de hoogte en volg Marije Koster en Annemiek Havinga

26 Augustus 2013 | Nederland, Groningen

Bijna, bijna gaan we weg. De laatste dagen in Nederland vlogen om, leuk en lastig tegelijk. Want wat kijken we ernaar uit en wat moet er altijd op het laatst nog veel gebeuren en geregeld worden.
To-do-lijsten werden opgesteld, afgevinkt en wederom opnieuw opgesteld.
En werkelijk alles passeerde de revue, van momenten van vertwijfeling tot euforie, van slapeloze nachten tot lange avonden op Noorderzon, van stevige verkoudheid tot loslatende gebitsprotheses, van ‘what-if scenario’s’ en afscheid nemen. En nee, dit alles stond in eerste instantie niet op de to-do.
Toch zijn we nu klaar voor vertrek!
Dank dank driewerf dank voor de lieve reacties op het vorige verhaal en we houden jullie graag weer op de hoogte van nieuwe verhalen van MA-missie. Laat ook even weten hoe het met jullie gaat!

Liefs,
Marije en Annemiek

• 26 Augustus 2013 - 23:18

Nikolai:

Dames, heel veel plezier op jullie reis. Maak er iets moois van. Annemiek pas goed op jezelf. Liefs

• 26 Augustus 2013 - 23:23

Tante Jannie:

Lieve Annemiek en Marije,

Heel veel plezier, heel veel ervaring en kom veilig terug.
    Kijk vooral goed uit in Myanmar. De mensen zijn heel aardig, ze horen graag veel nieuws van je,
    maar er zijn ook nog (stammen)-oorlogen. Je kunt er niet "pinnen". Niet officieel wisselen maar bij winkels of guesthouses. Nu eerst Thailand, het land van de glimlach. Veel plezier!!

Groeten, Henk en Jannie

• 27 Augustus 2013 - 09:40

Jacomina:

Lieve Annemiek en Marije hele goede maanden toegewenst. Geniet ervan en leer ervan! liefs uit Groningen, Jan en Jacomina

• 27 Augustus 2013 - 10:20

Jacob Karin En Kids:

Lieve Annemiek en Marije,

Maak er weer een onvergetelijke en super mooie trip van en geniet vooral..!! Super knap dames, het wordt vast weer iets harstikke gaaf en maak vooral veel lol en plezier!! Pas goed op jullie zelf en maak er een mooie ervaring van !! Dikke kus en knuf!! Karin

• 27 Augustus 2013 - 19:05

De Buren Bedum:

Liefies,
    we wensen jullie alle goeds op deze geweldige trip!
    Dikke kus van ons

• 27 Augustus 2013 - 20:21